Re: Tajna konferencja tajnych sieci

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl)
Data: Thu 06 Oct 1994 - 18:03:56 MET

Rafal Maszkowski:

> Jaki ksztalt organizacyjny mialoby przyjac takie lobby? Czy ktoras
> z istniejacych organizacji (I. Soc., ACM, PTI?) moglaby pelnic jego
> role? Jezeli okaze sie sensowne powolanie nowej organizacji to czy
> proponujesz rowniez, ze napiszesz statut i ja zarejestrujesz?

  Idea byla dosc prosta - skoro wszyscy mamy problemy z NASK to sprobojmy
  zorganizowac sie nieformalnie. Nieformalnie na razie - po co szczuc
  kolejna organizacja (NASK-II ?) - nie ma potrzeby. Proponowalem rowniez
  miejsce spotkania (traktujmy to jako zlot) - w Osrodku Nauki PAN w Poznaniu.
  Mozna by porozmawiac - uskutecznic burze mozgow - obejrzec przy okazji
  superkomputer CRAY, siec POZMAN itp...

Tomasz Kokowski
tommy_at_wega.ics.tup.edu.pl