Re: Tajna konferencja tajnych sieci

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl)
Data: Thu 06 Oct 1994 - 10:51:45 MET

Maciej Uhlig:

> Czy nie jest to wazne, aby ludzie zajmujacy sie Internetem i sieciami
> w osrodkach naukowych i akademickich w Polsce mieli wlasne forum
> wymiany doswiadczen i planow na przyszlosc? Czy to forum nie powinno
> byc organizowane przez Naukowa i Akademicka Siec Komputerowa?
> A moze sie myle? Moze NASK, jak piszesz, chce zajmowac sie jedynie
> obsluga najnizszych warstw sieci miedzymiastowych i miedzypanstwowych,
> pozostawiajac uslugi w wyzszych warstwach i na terenie miast komus
> innemu? Komus, kogo jeszcze nie ma?

  Jak zapewne pamietasz proponowalem juz cos takiego:

      Users Lobby - grupe nacisku na ... (innych)

  Cos mi sie wydaje, ze wtedy mialem racje. Rozwoj wypadkow to potwierdza.
  Sadze, ze pomimo deklaracji ze strony NASK mamy do czynienia z bardzo
  niejasna sytuacja bo nie wiadomo w zasadzie kogo NASK reprezentuje.
  Z jednej strony slyszymy zapewnienia o ... eksperymentalnym charakterze ...
  i ... profilu akademickim ..., a zdrugie strony neci komercja i te sprawy.

  Uzytkownicy sieci laczmy sie!

Tomasz Kokowski
Tomasz.Kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl