Re: Mirror Simtela (bylo: Topologia polskiego Internetu)

Autor: Jaroslaw Rafa (sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 17 Jun 1994 - 14:14:15 MET DST

> Artur> 3/ Ludzie nie bylibi przeswiadczeni, ze musza 'zdazyc' sciagnac
> Artur> to co potrzebuja na gwalt zaraz, jak jest jeszcze dziala dobre
> Artur> polaczenie
>
> A owszem... Tylko co ci ludzie sciagali, skoro maja mirrory u siebie?
> 8-) [NB Gdzie 2/ ?]

Mirror jest tylko Simtela i to katalogu msdos. To nie jest jedyne archiwum z
ktorego cos sie sciaga. Jest garbo, jest katalog unix na Simtelu, jest w
Rosji ftp.kiae.su (polecam!!!), ja osobiscie korzystam czesto z
atari.archive.umich.edu lub jego mirrora w src.doc.ic.ac.uk. Mam jeszcze
wyliczac?

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl