Re: Topologia polskiego Internetu

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Fri 17 Jun 1994 - 12:12:21 MET DST

Artur> 1/ Nie nastapilby `nawal' zaleglych polaczen (chocby NNTP -
Artur> np. w pierwszym dniu funkcjonowania pojawilo mi sie w news
Artur> readerze ok. 50 zaleglych grup..., a w pozostalych ruch
Artur> `wzrosl' o jakies 30%)

Nope. Ruch NNTP jest miedzy Krakowem a Warszawa, a nie miedzy Krakowem
a zagranica. 'Odkorkowanie' Krakowa nie zwieksza zauwazalnie ruchu
NNTP w swiat.

Artur> 3/ Ludzie nie bylibi przeswiadczeni, ze musza 'zdazyc' sciagnac
Artur> to co potrzebuja na gwalt zaraz, jak jest jeszcze dziala dobre
Artur> polaczenie

A owszem... Tylko co ci ludzie sciagali, skoro maja mirrory u siebie?
8-) [NB Gdzie 2/ ?]

Artur> Jezeli chodzi o wykorzystanie krakowskich zasobow, to mam
Artur> wrazenie, ze jest to kwestia odpowiedniej reklamy

Aha, na pewno. Jak bedzie szybki link, to sprobuje cos zadzialac w tym
kierunku... A lokalnie w Krakowie to juz musicie sami...

Aha, i mam taki wniosek, zeby w Krakowie zalozyc 'cache' do servera
WWW. Od razu mozajkowanie bedzie szybciej szlo... A moze to juz jest?

  MJ