Re: Mirror Simtela (bylo: Topologia polskiego Internetu)

Autor: Jaroslaw Rafa (sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 17 Jun 1994 - 14:08:45 MET DST

> Jezeli chodzi o wykorzystanie krakowskich zasobow, to mam wrazenie, ze
> jest to kwestia odpowiedniej reklamy (wykraczajacej poza subskrybentow
> tej listy no i moze NET-Lu), a takze uswiadomienia, ze ftp.cyf-kr jest
> *wierna* kopia archiwow zagranicznych, opozniona moze o jeden
> dzien. Ludzie moga sobie nie zdawac sprawy `co to jet mirror' i przez
> to czesto uwazaja, ze jak siegna `do zrodel' to dostana cos lepszego i
> nowszego.
>
> Artur

Skoro mamy juz newsgroupy pl.*, moze tam to rozpropagowac? Poza tym w
Pigulkach, PZS mozna by poswiecic temu wiecej miejsca?
Mozna by tez napisac do pisemka NETFORUM (ex-dodatek do PCkuriera, obecnie
juz samodzielne pismo) z prosba o zamieszczenie informacji o istnieniu
takiego mirrora.
Przesylam kopie tego listu koledze ktory zajmuje sie mirrorem w Cyfronecie.

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl