Re: Mirror Simtela (bylo: Topologia polskiego Internetu)

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_oso.chalmers.se)
Data: Fri 17 Jun 1994 - 15:29:41 MET DST

Jaroslaw Rafa writes:

> Mirror jest tylko Simtela i to katalogu msdos. To nie jest jedyne archiwum z
> ktorego cos sie sciaga. Jest garbo, jest katalog unix na Simtelu, jest w
> Rosji ftp.kiae.su (polecam!!!), ja osobiscie korzystam czesto z
> atari.archive.umich.edu lub jego mirrora w src.doc.ic.ac.uk. Mam jeszcze
> wyliczac?

Tak chyba juz jest, ze ludzie sie nie znaja i ciagna najwiecej rzeczy
na MS-DOSa wiec dlatego to jest mirrorowane. Lepszym rozwiazaniem
bylby cache, np. na Alexie (wiem, ze w Toruniu sa jakies plany, nawet
juz jest grant). Przypuszczam, ze nic.funet.fi:/pub/crypt/ftp.dsi.unimi.it
jest wlasnie zrobione w podobny sposob. Zaleta oczywista: zaoszczedzi
sie ruchu dokladnie na tym co jest najpopularniejsze, jak brakuje miejsca
na dysku to sie zmiejsza cache itp. itd.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se rzm_at_mat.uni.torun.pl <-finger for public
snail: Omgangen 464-82, 412-80 Goteborg, Sweden; tel: +46-31-7780831      key