Re: Topologia polskiego Internetu

Autor: Krzysiek Dyrdal (kd_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 17 Jun 1994 - 10:52:40 MET DST

On Fri, 17 Jun 1994, Artur Pioro wrote:

> I dokladnie stalo sie to, jest napisane. Nastapil `upust', o tyle
> jeszcze gwaltowniejszy, ze wszyscy byli przekonani, ze zgodnie z
> zapowiedzia Cyfronetu, ta frajda potrwa tydzien.
>
> W normalnych warunkach
>
> 1/ Nie nastapilby `nawal' zaleglych polaczen (chocby NNTP - np. w
> pierwszym dniu funkcjonowania pojawilo mi sie w news readerze ok. 50
> zaleglych grup..., a w pozostalych ruch `wzrosl' o jakies 30%)
> 3/ Ludzie nie bylibi przeswiadczeni, ze musza 'zdazyc' sciagnac to co
> potrzebuja na gwalt zaraz, jak jest jeszcze dziala dobre polaczenie

> [...]

Lecz najgorsze z tego wszystkiego bylo to, ze jednak nie wszyscy wiedzieli
czym jest spowodowany nagly wzrost przepustowosci i pomysleli sobie - pewnie
cos dobrego sie wydarzylo gdzies na laczach, ale nie potrwa dlugo.
Gdy sytuacja ta trwala przez ponad tydzien juz niestety zaczlismy sie
przyzwyczajac ze tak juz pozostanie. A gdy powrocilo do dawnej "normy"
pozostalo mile wspomnienie, a potem zal ze juz nie jest tak fajnie ;-)

Czy rzeczywisie jest szansa na 2Mbs do Krakowa w najbizszym czasokresie ?

                Krzysiek D.