Wroclawskie grupy news dostepne poza Wroclawiem

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 Jun 1994 - 20:57:48 MET DST

Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl) wrote:

| ok... dosc gadania... na pierwszy ogien idzie polip :-)
| (jako pl.listserv.polip)

Niniejszym oglaszam, ze wlasnie wypuscilem POLIP (pl.listserv.polip) w
kierunku cocosa i mam nadzieje ze za jakis czas przebije sie dalej...
:-)

W mail2news ustawiana jest standardowo dystrybucja 'pl' jako 'dodatkowe'
zabezpieczenie, by grupa ta nie szla w daleki swiat, a tylko po Polsce
(wiem ze cocos nie wysyla takich dystrybucji do Austrii, cyber - tez nie
(do USA) i mam nadzieje ze ghost do Szwecji tez nie... ale jakby co,
warto przy okazji sprawdzic).

Na serwerach innd warto tez przy okazji w pliku 'distrib.pats' dopisac:

10:pl.*:pl

co zalatwia automatyczne dopisywanie 'Distribution: pl' jesli ktos
wysyla lokalnie news do ktorejs z grup pl.*

A komenda do zalozenia pl.listserv.polip to dla przypomnienia :-) :

ctlinnd newgroup pl.listserv.polip y

Tomek

--
 _________