Re: Wroclawskie grupy news dostepne poza Wroclawiem

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_mimuw.edu.pl)
Data: Thu 09 Jun 1994 - 15:42:36 MET DST

Tomasz Surmacz wrote:

>Niniejszym oglaszam, ze wlasnie wypuscilem POLIP (pl.listserv.polip) w
>kierunku cocosa i mam nadzieje ze za jakis czas przebije sie dalej...
>:-)

Nadzieja jest slaba, bo jest tym warszawskim serverem, ktory wisi na
najwolniejszym laczu. Pusc to do ghosta albo do bilbo. Stamtad mozna by slac
do Krakowa. Inna sprawa, ze opoznienia przez bilbo sa duze.

Jesli bys sie zdecydowal na cos do mnie/ode mnie - to daj znac na IRCu.

>W mail2news ustawiana jest standardowo dystrybucja 'pl' jako 'dodatkowe'
>zabezpieczenie, by grupa ta nie szla w daleki swiat, a tylko po Polsce
>(wiem ze cocos nie wysyla takich dystrybucji do Austrii, cyber - tez nie
>(do USA) i mam nadzieje ze ghost do Szwecji tez nie... ale jakby co,
>warto przy okazji sprawdzic).

Nie, nie slemy. Ale czemu nie. Napisze do mojego feed'a - moze chce. Mial u
siebie wiele narodowych hierarchi. Nie zapominajmy, ze Polacy za granica
maja ochote tez cos poczytac.

>A komenda do zalozenia pl.listserv.polip to dla przypomnienia :-) :
>
>ctlinnd newgroup pl.listserv.polip y

No widzisz, tylko do mnie nic nie doszlo jak narazie hehehe.

--
                               73 de Andy SP5WCA