Polskie newsy

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 08 Jun 1994 - 21:09:40 MET DST

Uff, nareszcie jakas sensowna dyskusja, a nie narzekanie na NASK 8-)

Andrzej> Pytanie wiec, czy grupy te tworzyc z gory na sile, czy tez
Andrzej> stworzyc jedna i w niej oglosic, ze jak beda chetni na
Andrzej> nastepne, to niech sie zglosza do kogos...

No dobrze, to stworzmy pare grup na poczatek.

Wpiszcie, gdzie tam trzeba, np. mnie jako osobe uprawniona do
zakladania nowych grup, a ja je newgroup'ne i jakos to bedzie 8-)
Lepiej jest to zrobic raz a dobrze, niz recznie za kazdym razem na
wszystkich serverach dodawac dana grupe.

Tylko najpierw wymyslmy nazwy tych 'startowych' grup.

pl.ogolne (na wzor grup 'general')? Dla mnie moze byc...

Jakies jeszcze?

Grup pl.listserv to od razu bedzie calkiem sporo 8-)

I co, pl.listserv.donosy czy pl.epress.donosy czy pl.???.donosy?

  Michal J.

PS. O grupach 'moderated' innym razem 8-)
PPS. To juz wysylam przez newsy, zobaczymy, jak pojdzie...