Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki program ostrzegajacy ze wiatrak gpu zmarł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki program ostrzegajacy ze wiatrak gpu zmarł
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 13 Jan 2024 18:14:21 +0100
Dnia Sat, 13 Jan 2024 16:39:14 GMT, PiteR napisał(a):

> (...)
>
> Kluczowe jest Jak się chce a powinno być w standardzie, jak w czajniku.
> Jak się nie ma pojęcia tylko aby szybciej po szkole usiąść i grać.
>
> Szkoda że Ciebie nie spotkali wcześniej. Tatowie zaoszczędziliby 3k.

Trudno mi się odnieść, bo sprzęt do gier przygotowuję rzadko. Siedzę w
sprzętach dla firm.
Natomiast w praktyce nie spotkałem sytuacji, aby chłodzenie karty
graficznej nie wyrabiało, nawet przy ustawieniu programów testowych na 100%
obciążenia przez 30 minut. A wkładałem karty biorące po kilkaset watów
mocy, także w SLI lub innych połączeniach.

Może po prostu przed zakupem trzeba sprawdzić, czy do danego modelu jest
przynajmniej oprogramowanie monitorujące?

Natomiast jak już jest kupione i niepełnowartościowe (czyli przegrzewa się
i nie ma monitoringu) to ja bym dorzucił termometr z piszczykiem do zatoki
PC.

--
Pozdrawiam.

Adam