Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki program ostrzegajacy ze wiatrak gpu zmarł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki program ostrzegajacy ze wiatrak gpu zmarł
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 13 Jan 2024 16:39:14 GMT
in <news:1m9mtyhd3oqtv.ztkeregen4yj$.dlg@40tude.net>
user Adam pisze tak:

> Głupi user niech nie kupuje kompów.
> Spotykam się z takimi co jakiś czas w różnych firmach.
> Szkoda życia na użeranie się z durniami.

ta niech nie kupuje
tato daj 3 koła na nową kartę graficzną

> [...]

> Instalowałem też systemy chłodzenia dla gówniarstwa z chłodnicą
> wodną, świecącymi wentylatorami oraz okrągłym wyświetlaczem LCD na
> procesorze. Zresztą pod tym wyświetlaczem był cały osobny
> komputerek typu banana czy raspberry i miał (oprócz tysiąca
> funkcji do kolorowych wentylatorów oraz dziesiątek animacji na
> wyświetlacz na procesorze) także funkcję informowania OS-a o
> zdarzeniach za pomocą USB.
>
> Więc myślę, że jak się chce, to można złożyć komputer także i dla
> przysłowiowej "blądynki", dowolnej zresztą płci, i ten komputer
> sam się będzie bronił przed uszkodzeniem.

Kluczowe jest Jak się chce a powinno być w standardzie, jak w czajniku.
Jak się nie ma pojęcia tylko aby szybciej po szkole usiąść i grać.

Szkoda że Ciebie nie spotkali wcześniej. Tatowie zaoszczędziliby 3k.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne