Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 11 Nov 2023 00:10:32 GMT
On 2023-11-10, Trybun <MLSCh@jachu.cb> wrote:
> Oddałem do sklepu nawet nie zwróciłem uwagi na to z jakiego tytułu.
> Sklep podobno oddał ją do serwisu, serwis producenta odrzucił reklamację
> z powyżej opisanych powodów. Myślę że sprawa byłaby do wygrania, ale ze
> względu na niska cenę nie chce mi się latać po rzecznikach i w ogóle
> dalej się w to bawić.

Też by mi się nie chciało, ale na przyszłość lepiej pamiętać. Rzecznik
nie jest tu do niczego potrzebny. Przeczytaj (wcześniejszy link) jak
składać reklamacje i czego się w niej domagać. Akurat w tak prostej
sprawie nie ma problemu, gorzej jak rzecz droga, oddasz na gwarancji, a
oni coś tam naprawią lub wymienią, a rzecz się dalej psuje. Wtedy może
być problem z przeskoczeniem na "niezgodność z umową".

Raz jeszcze: gwarancja to łaska lub niełaska sprzedawcy/producenta.
Lepiej nie reklamować z tyt. gwarancji jeśli nie ma silnego za tym
argumentu. Zwykle nie ma żadnego.

--
Marcin