Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Fri, 10 Nov 2023 08:42:40 -0800 (PST)
On Thursday, November 9, 2023 at 3:22:24 a.m. UTC-6, Marcin Debowski wrote:
> Zdecydowanie podświetlana dotyczy znaków na klawiszach a nie przestrzeni
> pomiędzy klawiszami. To jest prawidłowe rozumienie. Jeśli jakiś produkt

Podaj zrodlo. Nie zebym trzymal strone sprzedawcy ale Twoje "rozumienie" ma
taka sama wage jak producenta plus producent moze powiedziec ze klawisze sa
podswietlone ale nigdzie nie pisal ze przezroczyste.
Sporo tez zalezy od foty na pudelku czy reklamie. Jak literki ciemniejsze od
tego co miedzy klawiszami to nawet szwagier prawnik za darmo sie o to klocic
nie bedzie...

> podświetla inaczej powinno być to wyraźnie zaznaczone, by nie wprowadzać
> ludzi w błąd. Daj linka do tego badziewia. Zawsze lepiej wiedzieć niż nie
> wiedzieć.

O1
Od tego by nalezalo zaczac.