Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Print serwer problemy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Print serwer problemy
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 24 Oct 2023 09:55:59 +0200
Dnia Tue, 24 Oct 2023 07:29:02 +0200, heby napisał(a):

> Czyli masz nieskończenie wiele przycisków. To się nazywa touchscreen. To
> nie ma związku z *brakiem* sterowania w typowej drukarce dla suwerena.

> Właśnie wymyśliłeś porządną drukarkęz ethernetem. Po prostu zamiast
> najtańszego guano z wifi, kup nastepnym razem jakiś normalny laser
> przewidziany do pracy, a nie dicking around.

Jeszcze wymyśłił duplex:

"Na razie jednostronnie mogę drukować bezprzyciskowo, natomiast
dwustronne wymaga przyciśnięcia OK po przewróceniu kartki.
(być może dałoby się i tutaj ominąć sprzętowy przycisk)".

U mnie w domu każda drukarka ma sprzętowy duplex, a największa (Lexmark
C762) ma dwutorowy duplex, dzięki czemu na jednej kartce drukuje, a drugą w
tym samym czasie obraca, więc nie traci czasu na bieg wsteczny, a kartki
wychodzą do podajnika jedna bezpośrednio za drugą, jak w simplexie.

--
Pozdrawiam.

Adam