Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Print serwer problemy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Print serwer problemy
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 26 Oct 2023 00:01:54 GMT
On 2023-10-25, heby <heby@poczta.onet.pl> wrote:
> On 25/10/2023 03:26, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> Nigdy-więcej-drukarek-wifi.

> Ja, kiedy robiłem remont generalny mieszkania, a potem budowałem dom,
> nie miałem kiełbie we łbie i zrobiłem instalację ethernet. Niewiele
> rzeczy w moim domu przydało się bardziej, od tych kilkuset metrów kabla.

To samo u mnie. I to nawet nie, że drukarki wifi, choć tez od 20 lat
kupuję wyłącznie z siecią po kablu, ale generalnie wszystko co
wykorzystuje sieć. Cudowania z jakimis meshami, mostami wifi, EoP'ami...
tego się nie da porównać do stabilności i prędkości kabla.

A cena nie musi być duża. Mozna i po, tylko trzeba sie pierniczyć z
robieniem przepustów. Nadal MZ warto.

--
Marcin