Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Print serwer problemy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Print serwer problemy
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 24 Oct 2023 09:50:36 +0200
Dnia Tue, 24 Oct 2023 03:14:30 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> W życiu miałem (i mam nadal) tylko jedną drukarkę z WiFi.

Więc doświadczenie masz ogrooooomne ;)

> Moja kosztowała 649 pln brutto 23 września 2021 roku.

A drukarki biurowe, o których piszę, to w zasadzie zaczynają się powyżej 10
tys. zł.

> Moja drukarka traciła łączność z padającym TPlinkiem;
> z Tendą jest OK pod tym względem;
> ów TPlink stracił WiF w ogóle...
> (teraz jest tylko quasi-zarządzalnym switchem)

> Co to AD?

Active Directory.

> Via WiFi? ;)

Niektóre tak.

> Pytałem o problemy z WiFi.

Właśnie o tym piszę.
Nawet OKI i niektóre Bizhuby miewały błędy w oprogramowaniu WiFi.
Natomiast marketowe drukareczki to w zasadzie bywają poza konkurencją. W
negatywnym znaczeniu.

--
Pozdrawiam.

Adam