Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] upgrade Xeon E5-1620 v3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] upgrade Xeon E5-1620 v3
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Thu, 25 May 2023 10:07:40 -0700 (PDT)
On Wednesday, May 24, 2023 at 8:04:37 p.m. UTC-5, PiteR wrote:
> in <news:NUxbM.826034$BiG3....@fx11.ams1>

> przepraszam waćpana ale w tej kwestii nie potrzebuję żadnej porady :)

Popieram. Sam odchudzam materialy. Przedpisce uwazam za niestosownie
zachowujacego sie oglednie ujmujac.

> bitrate 17ooo lub 35ooo nie jest mi do niczego potrzebne.
> wystarczy 7000.

Podobnie.

Moze to ci cos pomoze:
https://www.intel.ca/content/www/ca/en/support/articles/000005592/processors/intel-core-processors.html
Ale ja bym zajrzal na instruckje do plyty co ona tam najlepszego wspiera.

Moze byc tak ze biosu dla lepszych cpu nie ma i nie beda sensownie dzialac o
ile wogole rusza.