Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] upgrade Xeon E5-1620 v3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] upgrade Xeon E5-1620 v3
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Mon, 29 May 2023 10:49:50 -0700 (PDT)
On Saturday, May 27, 2023 at 10:26:30 p.m. UTC-5, PiteR wrote:
> in <news:u4pja2$v6g$2$m4r...@news.chmurka.net>

> ok znalazłem kiedyś na śmietniku taką kartę
>
> NVIDIA Quadro M4000
>
> https://www.techpowerup.com/gpu-specs/quadro-m4000.c2757
> https://www.ebay.co.uk/itm/225567616934
>
> Dołożyłem do tego kompa z Xeonem. Wygląda, że Handbrakę jej używa.
> Z około 70 klatek/s 1080p zrobiło się około 130kl/s
>
> dla mnie bomba

Gutgut.
Ale cos podejrzanie duzo masz tych klatek na tym xeonie.
Robisz tam jakis rescaling?

> Tylko pojawił się problem bo dwie karty graf Nvidia nie chcą działać
> razem. Pojawia się wykrzyknik w devices naprzemiennie jak odinstaluję
> drugą.
>
> Zainstalowałem sterowniki dla GT1030 i M4000 no i zawsze jednej nie
> pasuje sterownik od drugiej.
>
> Czy można mieć w ogóle dwie Nvidie w jednym pc bez konfliktu?

A to nie wiem. Moze byc tak ze onie sie nie lubia bo jedna jest workstationowa
a druga gamerska.
Sterowniki moga sie gryzc albo sama nvidia robi pod gorke zeby ludki nie mieli
za dobrze albo za tanio.
Dlugi temat.

ta gt1030 to ci potrzebna do grania?

> Zauważyłem też że MPC HC z jakiegoś powodu nie korzysta z M4000 i
> wszystko spada na procesor który nie wyrabia z odtwarzaniem 2160p.
> To lipa.

Sterowniki i kodeki.
Niestety taki urok obrabiania video grafikami. Trza sie narzezbic aby
dzialajacy sensownie zestaw oprogramowania
zebrac.

Ale tych klatek masz podejrzanie duzo w fullhd.
te 70 to na xeonie bylo? i rekoding do mniejszego bitrate czy rowniez
skalowanie?