Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] upgrade Xeon E5-1620 v3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] upgrade Xeon E5-1620 v3
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Thu, 25 May 2023 10:13:36 -0700 (PDT)
On Wednesday, May 24, 2023 at 10:42:49 p.m. UTC-5, Marcin Debowski wrote:

> Potrzebujesz, potrzebujesz, no sam popatrz co napisałeś :) Mój ponad
> 20-letni zbiór własnych zdjęć i filmów, właczając zdygitalizowane
> analogi (tez 8mm) nie zajmuje nawet 2TB a wchodzą w to też raw DV.

Powyzsza uwage uwazam za buracka i glupia. Nie wiesz po co ktos odchudza, nie
wiesz jakie stoja za tym przeslanki, nie wiesz jaki bitrate produkuje dany
aparat, nie wiesz ile tego materialu jest a sie madrzysz.
Dzis nabic 2TB filmow mozna w jedne wakacje. A jak ktos ma etap "swiezo
urodzone dziecko" i wysyla filmy babci to rozmiar ma znaczenie.
Tak ze ten tego, doradz w temacie cpu a idee rekodowania zostaw pytajacemu.

> Przy takim zjechaniu nawet z przejściem z 264 na 265 widać będzie
> artefakty, szczególnie, że Handbrake, choc przyzwoity, jakiś szczególnie
> wysokich lotów nie jest.

Znowu kwestia gustu.

> Ja Ci mówię, Ty się nie mścij na bogu ducha winnych filmach. Ty bądź
> smiały, odwazny, nie bojacy się własnych uczuć. Ty otwarcie powiedz, że
> chcesz sobie zupgradowac cpu bo chcesz i już. Nikt, Cię za to nie
> potępi, a już z pewnościa na tej grupie :)

No przeciez napisal. Ma jebany 10 letni cpu. Po huj drazysz temat?

Nie moglem sie powstrzymac bo mam wrazenie ze masz powyzej 40ki a pierdolisz
jakbys byl pryszczatym gimbaziarzem...