Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] upgrade Xeon E5-1620 v3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] upgrade Xeon E5-1620 v3
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 29 May 2023 20:09:01 +0100
in <c3c07732-b72f-423c-9d81-c9c7ba92fdeen@googlegroups.com">news:c3c07732-b72f-423c-9d81-c9c7ba92fdeen@googlegroups.com>
user ptoki (ptoki) pisze tak:

> Gutgut.
> Ale cos podejrzanie duzo masz tych klatek na tym xeonie.
> Robisz tam jakis rescaling?

Ty ja się, aż tak nie znam ;)

Mam wideo z sylwestra, 1080p, czarne niebo, 17ooo bitrate, kilka minut
a waży 200MB. Nie chcę czarnego nieba w 17ooo bitrate, chcę fajerwerki
w wystarczy 7ooo. Zjeżdzam suwakiem na constant quality 26 i mam plik o
wadze 50MB. Jest cool.

> A to nie wiem. Moze byc tak ze onie sie nie lubia bo jedna jest
> workstationowa a druga gamerska. Sterowniki moga sie gryzc albo
> sama nvidia robi pod gorke zeby ludki nie mieli za dobrze albo za
> tanio. Dlugi temat.
>
> ta gt1030 to ci potrzebna do grania?

Nie, ja w ogóle nie gram. Nie mam w Anglii żadnego monitora
z Display Port ani z VGA więc kartę gt1030 wsadzam żeby coś w ogóle
widzieć na telewizorze z hdmi. Nie chce pulpitu zdalnego.

Ja już stary i ślepy. Musze mieć wielki ekran ;)

Bardzo mmnie ten temat interesuje bo wiem, że można mieć dwie różne
karty obecne w systemie i działające np HD 4600 i gt1030

> Sterowniki i kodeki.
> Niestety taki urok obrabiania video grafikami. Trza sie narzezbic
> aby dzialajacy sensownie zestaw oprogramowania zebrac.
>
> Ale tych klatek masz podejrzanie duzo w fullhd.
> te 70 to na xeonie bylo? i rekoding do mniejszego bitrate czy
> rowniez skalowanie?

skalowanie nie.

Nou ale to chyba ta karta NVIDIA Quadro M4000 robi te 130 klatek
bo wybieram H264 NVENC

https://ibb.co/2t69Xkb
https://ibb.co/4sRjTn3

--
Piter

Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos