Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 21 Apr 2023 23:11:02 +0200
Dnia Wed, 19 Apr 2023 16:43:30 -0000 (UTC), Jacek napisał(a):

> Nie wiem czy są jakieś wirtualne maszyny na XP :) Są na pewno na W10. Więc
> zassij taką, zainstaluj na W10 i dopiero na niej instaluj pozostałe
> systemy. Ale jeszcze raz uprzedzam, z początku będziesz rzucał k... :)
> Systemy na wirtualkch są upierdliwe. A to maksymalizacja/rozdzielczość, a
> to transfer danych między hostem a guestem, a to kłopoty z niektórymi
> urządzeniami.

O jakich problemach piszesz z systemami na wirtualkach?
Po zainstalowaniu Guest Additions czy innych dodatków w zależności od
systemu hosta wszystko praktycznie śmiga od strzału. Rozdzielczość
dynamicznie dopasowuje się do okna.
Ponadto systemy wirtualne spokojnie można migrować pomiędzy hostami, jak
np. VirtualBox, VirtualPC, VMWare itd. Albo zwirtualizować system natywny
do wirtualnego.

Problemy z wirtualkami mogą być z Windows 3.11 albo O/S2, ale to już mało
kto używa.

--
Pozdrawiam.

Adam