Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Tue, 18 Apr 2023 22:00:12 +0200

Użytkownik "heby" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:u1mhd7$3ju2g$1@dont-email.me...
On 18/04/2023 18:32, neelix wrote:
Drukarka HP już nie wlazła pod W10.

Jaka? Używałem wiekowych HP drukarek z W10 i do dzisiaj używam modeli, które mają jeszcze LPT w standardzie. Sterownik do pobrania to "HP universal printing" który obsługuje sporo legacy modeli.

F2280.

Norton AV 2008
Czy 15 letni antywirus przed czymś jeszcze chroni?
Win10 ma wbudowany.

Do niedawna były dostępne definicje wirusów. Darmo. Nie za 200-300 zł rocznie. Czytałem, że ktoś narzekał na Defendera bo wirusa nie usunął a inny usunął. Chyba Avast.

Nero 6 jeszcze nie próbowałem
Ie nie ma po co, jest od groma darmowych zamienników.

Przyzwyczajenie to druga natura. :-)

Polecam np: https://cdburnerxp.se/en/home

Dzięki. Obejrzę.

Pod WXP kartki z życzeniami już nie dawało się wysłać.
Całe szczęście.

No ja nie wiem. Zeszliśmy na smsy. Powrót do kamienia łupanego  :-).

--
Pozdrawiam
neelix