Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.
From: Jacek <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 19 Apr 2023 16:43:30 -0000 (UTC)
W dniu Wed, 19 Apr 2023 17:56:53 +0200, użytkownik neelix napisał:

> Dobra. O to chodziło. I taki program będzie do W10, WXP, ...?
> Zainstalować nam którymś z nich i dalej działać jak napisałeś?

Nie wiem czy są jakieś wirtualne maszyny na XP :) Są na pewno na W10. Więc
zassij taką, zainstaluj na W10 i dopiero na niej instaluj pozostałe
systemy. Ale jeszcze raz uprzedzam, z początku będziesz rzucał k... :)
Systemy na wirtualkch są upierdliwe. A to maksymalizacja/rozdzielczość, a
to transfer danych między hostem a guestem, a to kłopoty z niektórymi
urządzeniami.

--
Jacek