Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [ot] Tłumaczenie srt

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [ot] Tłumaczenie srt
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 12 Mar 2023 11:47:13 +0100
Dnia Sun, 12 Mar 2023 09:43:34 +0100, Trybun napisał(a):

> Skoro tak piszesz.. Być może faktycznie trafiłem na jakichś "Januszy".
> Jednak jak dla mnie to i te nowe możliwości to i tak za duże wyzwanie,
> ja preferuje sklepy typu hybryda, -  zamawiam towar z magazynu do
> stacjonarnego sklepu. W ten sposób mogę towar dokładnie obejrzeć przed
> zapłatą, a samo egzekwowanie reklamacji to 5minutowa wizyta w sklepie.
> Tak że Allegro po tym co napisałeś, owszem, ale tylko w ostateczności.

Teraz przez Allegro generujesz etykietę zwrotną, w przypadkach szczególnych
nawet nie musisz jej drukować, tylko wkładasz towar do paczkomatu.
Może to być zwrot bez podania powodu.
Uwaga: jednoosobowa działalność gospodarcza też się łapie na zwroty.

Mnie aplikacja pokazuje 2279 zł. oszczędności z tytułu "smart" - kupuję
rzeczy zarówno dla klientów (bo u głównych dystrybutorów typu AB S.A.
czasem jest drożej, niż w detalu) jak i kupuję pierdółki dla siebie (mydło,
dobra pasta do zębów, lepsza herbata, itd). Zdarza się, że kilka przesyłek
tygodniowo.

Ostatni problem z dostawą (przyszła pamięć zwykła zamiast ECC) to miałem
jakieś 8 lat temu.
Zresztą aktualnie jest tak, że gdy sprzedawca problematyczny, to kupujący
kasę odzyskuje bezpośrednio od Allegro i Allegro ściga sprzedawcę.

--
Pozdrawiam.

Adam