Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tłumaczenie srt

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tłumaczenie srt
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Fri, 10 Mar 2023 21:12:17 +0100
Ale ten Allegro to są sklepy normalne.. Sprzedają też na Allegro.

Mam tam konto i parę przeprowadzonych transakcji zakupowych, zawsze coś było nie tak , a to nie przesyłali towaru bo kasa im nie wpłynęła na konto mimo że to był zakup "za pobraniem". Drugi raz nie dość że na towar czekałem chyba z miesiąc ta opieszała łajza to mi wystawiła negatywna opinię. I jeszcze kilka innych podobnych przypadków. Ile razy można włazić do tej samej brudnej rzeki?  Samo zamawianie to czysta partyzantka w porównaniu do transakcji w innych internetowych sklepach. Może ostatnimi czasy coś się tam na lepsze zmieniło, ale raczej już tego nie będę sprawdzał.

No to dawno nie korzystałeś z Allegro, już od wielu lat sprzedający nie może wystawić opinię kupującemu.