Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Malowanie klawiatury

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Malowanie klawiatury
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 7 Mar 2023 20:56:44 +0100
Dnia Fri, 3 Mar 2023 09:55:12 +0100, Trybun napisał(a):

> W ciągu roku zmieniłem już trzy klawiatury. Nic im nie jest poza tym że
> mają powycierane klawisze. Są to klawiatury podświetlane. Czy jest jakaś
> farba, marker czy coś podobnego aby w miarę trwale podmalować wytarte
> klawisze?

Tak się dopytam, bo czegoś nie rozumiem.
Jak Ty masz podświtlane te klawiatury?

Pytam, bo sam mam kilka podświetlanych, w tym w laptopach. Podświetlenie
polaga na "inkrustacji" mlecznego tworzywa na całej grubości główki
klawisza. Cxyli trzeba by zrobić dziurę na przelot, aby nie było widać
napisu, ale wtedy praktycznie z klawisza zostłaby sama krawedź.

--
Pozdrawiam.

Adam