Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Długość kabla sieciowego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Długość kabla sieciowego
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Fri, 30 Sep 2022 21:46:04 +0200
To się tylko tak wydaje jak np przeglądamy serwis Onetu, i tylko to, natomiast gdy zajdzie potrzeba skorzystania z kilku źródeł, np tu oglądamy pornosa w FHD, pobieramy elektroniczne wydanie Biblii i jeszcze aktualizujemy system to różnice są już dobrze widoczne.

Nie doświadczam czegoś takiego.

No jakby nie było to i tak nie skorzystam bo ostatnimi czasy zanim od nich odszedłem oferowali prędkości które nie pozwalały przejrzeć poczty. A sam lejek chyba się nie zmienił - 1Mb/s, oczywiście wszystko w teorii, mi wieczorami w pakiecie podstawowym oferowali kilka Kb/s.

To może zależeć od miejsca. Mam maszt Playa w szczerym polu w 400 metrach i dosyć niską gęstość zaludnienie dookoła. Nadajnik Orange/T-Mobile jest w 2 km i tylko minimalnie wolniejszy. A Plusa nie ma w ogóle. Więc za każdym razem trzeba sprawdzać. To jest bardzo różnie i stale się zmienia.