Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Długość kabla sieciowego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Długość kabla sieciowego
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Sat, 1 Oct 2022 21:44:50 +0200
U mnie Play tak samo odległy jak i wszyscy inni na tamte czasy, czyli maszty przekaźnikowe w pobliskim mieście, oddalonym w linii prostej jakieś 8km. Do netu potrzebna była antena zewnętrzna a na rozmowy przez telefon trzeba było wychodzić na zewnątrz domu.. Teraz trochę to się zmieniło T-Mobile postawił maszt prawie pod progiem domu, choć muszę przyznać że prędkości też głowy nie urywają. Ale z tym co oferował  Play nawet nie ma co porównywać.

Też na początku najbliższy BTS miałem w odległości ok. 8 km. Wtedy zamontowałem na dach antenę yagi najdłuższą jaką znalazłem. Zresztą nadal z niej korzystam mimo niewielkiej odległości - mam zauważalnie szybszy transfer.