Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ile lat może być sprawna bateria w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ile lat może być sprawna bateria w laptopie
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 13 Jul 2022 00:25:11 GMT
On 2022-07-12, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

> 200 zł. za "przedwojenny" procesor i "przedpotopową" rozdzielczość?

Masz takie z 8GB RAM i niezajechanym ssd? A jak jeszcze w bdb stanie
estetycznym to z chęcią dam Ci 250-300zł. Przepraszam, ale czy Was
ludzie coś pokopało? i5-2xx to jest wypas procesor, który zapewni
bardzo przyzwoity komfort pracy dla pewnie 70% uzytkowników komputerów.
Na tym pójdzie poczta, przegladarki, komunikatory, filmy, pakiety
biurowe w podstawowym zakresie i stada innych programów.

Piszę tego posta z maszyny pod N3540, która zastąpiła mi jakiegoś
optiplexa z core 2, gdzie nie mogłem dać więcej niż 4GB ram, ale cpu się
spokojnie ze wszystkimi ww zastosowaniami wyrabiał.

> Ja już całe kartony Delli utylizowałem z prockami i5-4300 i chyba też 5.
> generacji.
> Tyle, że też były z rozdziałką 1366 i błyszczące, bo inaczej to by było
> szkoda.

Daj znać jak będziesz miał następną partię, o ile są sprawne. Z chęcia
coś przygarnę. Teściu, starszy już człowiek, nie lubi siedzieć na
krzesle przed stacjonarnym i sobie z zabiera laptopa do kuchni, tyle, że
to jakiś Core Duo z maks 2GB więc tragedia, tym razem faktyczna.

--
Marcin