Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ile lat może być sprawna bateria w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ile lat może być sprawna bateria w laptopie
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Wed, 13 Jul 2022 15:58:24 +0200 (GMT+02:00)
PiteR

Właśnie kupiłem Acera Aspire 3 z Athlonem 3050U z 8 GiB RAM i 240
 GB PCIe za 999 PLN w X-kom.

Niestety raczej nie będę miał w nim naraz dwóch HDD... Chlip, chlip...

64 GB to wg dwóch źródeł 2.5" Kingston o kodzie X-kom 52097 --
 można go zamienić na HDD. (jedno źródło zaprzeczyło samo sobie --
 ale już po kupnie; X-Kom nie zaprzeczył -- podał ww. symbol i
 producenta dysku; na stronie treż jest info o dysku
 SATA)

Animce zamiana nie jest potrzebna...

2 GiB na grafikę
4 GiB na pusty Win
Zostają 2 GiB na szaleństwa! ;)
(w tym na RAMdysk)

Ale budżet nie został przekroczony...
Chcę wstawić tu 16 GiB -- by łącznie mieć 20 GiB... 4 GiB to
 wlutowany RAM. Athlon raczej nie ma flexu... Ale za tę
 kasę?!

-&-

Płaciłem na raty... ;) Wszystko przygotowałem, ale ze swego konta...
Przygotowanie płatności z konta Matki dało w efekcie jakiś błąd...
 Czas to pieniądz...  Ponowienie płatności poprzez Androidową
 aplikację X-Kom nie było możliwe... :(
Przywędrował mail, zapłaciłem, ale nie miałem pewności, czy na
 pewno do x-kom... ;) (aplikacja nie wiedziała o zapłacie)

Zadzwoniłem i rozwiałem swe wątpliwości...

Czekam na notebook i na koniec remontu balkonów... [do końca
 remontu zostało nie więcej niż 5 lat... ponad {} to, co wcześniej
 opisałem -- pomalowano ściany...]

-&-

Dlaczego nie powtórzyłem zamówienia?
Bo kolejne było o kilkaset złotych droższe...
Cztery stówy więcej za to samo...

Dlaczego płaciłem z Matki konta?
Bo liczę na 1% Aliorowej cofki...
Alior szczodrze daje...
Ale obecnie przegrywa z Millenium oprocentowaniem oszczędności?

-&-

PZU życie oferuje korzystne ubezpieczenia biurom rachunkowym...

-&-

Animki laptop góruje nad tym Acerem liczbą HDD możliwych do
 wstawienia... Animka kombinować nie będzie...

Potrzebuję komputera na wszelki wypadek...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----