Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tłumaczenie filmu - jak "przykyć" angielskie napisy ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tłumaczenie filmu - jak "przykyć" angielskie napisy ?
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Tue, 12 Jul 2022 08:43:41 -0700 (PDT)
wtorek, 12 lipca 2022 o 16:19:30 UTC+1 Mirek Ptak napisał(a):

> Napisałeś 4 maile praktycznie z tą samą tezą a wystarczyło spojrzeć
> prawie na początek wątku, żeby się dowiedzieć, że napisy są hardcoded -
> nie w pliku i nie w strumieniu.

 Ogólnie do wszystkich bo dużo odpowiedzi przyszło, a ja dopiero teraz mogę
odpowiedzieć.
Więc z tą Anglią nie udaję, ale jakie to ma znaczenie ? Jakie to są kodeki ---
hmmm  - ja mam ten
film w dwóch wersjach : MP4 i WEBM. media info wysłałem na http  już o nich
wczoraj - nazwy
plików powiedzą które info jest do którego filmu:
universis.cba.pl/news.story_info.zip