Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BCD i UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BCD i UEFI
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Thu, 18 Nov 2021 23:53:58 +0100 (GMT+01:00)
trybun bez WXP...

> Gdybym instalował XP od nowa to
> z pewnością dałby si e zainstalować,.

Niekoniecznie, skoro klon nie chce pracować. W awaryjnym (czy jak
 mu tam) trybie też nie chce?

Na pewno klon jest zdrowy, partycja WXP aktywna i wskazana w
 BIOS/UEFI a boot.ini poprawnie wskazuje?
(niby głupie pytania, ale jednak warto sprawdzić...)

W MBR jest klasyczny kod maszynowy  WXP? Możesz po prostu wstawić
 typowy kod partycjonerem, jakimś edytorem dysku, czy czymkolwiek
 podobnym, chyba także EasyBCD to potrafi...

> nie wiem czy XP daje się jeszcze rejestrować.

Po co go rejestrować?

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----