Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BCD i UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BCD i UEFI
From: trybun <MaLeChSo@jachu.cb>
Date: Wed, 17 Nov 2021 11:55:22 +0100
W dniu 16 lis 2021 o 15:13, trybun pisze:

Tym niemniej w współpracy z XP EasyBCD sprawował się bardzo dobrze.

Na wystawę -- owszem; ale nie do codziennego używania.
Problem pojawia się, gdy masz wiele partycji WXP
i nieustannie coś (WXP lub W10_z_BCD) modyfikujesz...

Mam w F-S dwa HDD, na których mam wiele WXP i wiele W10 z BCD...
Obok F-S mam 2 inne HDD, które mogą być wstawione do tegoż F-S...

Dlatego skorzystałem z Plopa (za sprawą EasyBCD właśnie) i 'boot.ini'...

-=-

Inna sprawa, że WXP nie jest już zbyt ;) użyteczny...
Mam WXP z Casanovą ;) -- 3GB dla WXP i 1GB na RAMdysk ze SWAPem...
Komputer pracuje pod takim czymś szybko -- ale i co z tego...

No fakt, XP sam z siebie nie jest już wart instalowania, jednak gdy ktoś ma sprzęt czy programy które tylko na nim działają, to nie ma dla niego alternatywy.