Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Scalanie partycji

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Scalanie partycji
From: trybun <MxLeChSo@jahu.cb>
Date: Thu, 23 Sep 2021 11:15:27 +0200
W dniu 22.09.2021 o 12:17, Eneuel pisze:
"Eneuel Leszek Ciszewski" do Trybuna:

: Twój problem pokonać zdoła EasyBCD

Jeśli na tym dysku masz tylko WXP, możesz obyć się bez EasyBCD.

Problem już rozwiązany. Winny sam EaseoUS albo Win 10. Przełączyłem kompa na XP a tam widzę że jest zainstalowany program do partycjonowania Paragon coś tam. i autentycznie parę kliknięć i mam partycję "E" powiększoną o pustą przestrzeń, nie, nie z drugą partycją, takiej w tym programie nawet nie ma potrzeby takiej tworzyć, scala z pustą przestrzenią. Cała operacja scalania trwała jakieś 10 sekund. I uroczyście wszem i wobec oznajmiam że po powyższych doświadczeniach EaseoUS z wielkim hukiem wyleciał z dysku.