Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 12 Jul 2021 09:25:54 GMT
On 2021-07-11, pioruns <www@website.com> wrote:

> Urzadzenie, ktorego szukasz, nazywa sie router. Lol
>
> [Ironia on, bez obrazy:D]
> Skladasz tira a chcesz wjechac w kazda uliczke jak motorem. Sorry ale
> tak sie nie da, nie bedziesz mial malych gabarytow jak router, poboru
> pradu jak router, kilku portow Gigabit jak router, i wszystko jeszcze
> tanio kurwa :D
> Chyba, ze komus chce sie szperac i szukac dla Ciebie "2x lepszych od Via
> Eden", ale tanich, malo pradozernych i w malej obudowie, i z dwoma
> Gigabit Ethernet portami oczywiscie, no to powodzenia.
> [Ironia off]

Jest kupa generycznych mini PC SBC z dwoma portami Gigabit Ethernet. Sam
używam takiego pod serwer. Wymiary routera, reszta modułowa, tzn. w moim
przypadku to jest mSATA, sodimm etc. 2 porty, bo kiedyś ten serwer robił
mi za bramę do sieci lokalnej. Mój jest na N3160. Kupiony coś ze 3 lata
temu za ceną ca 300-350zł. Mówię o tego typu wynalazkach:
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1SsgiLVXXXXabaXXXq6xXFXXXy/Windows-i3-mini-pc-Mi3217-with-X86-core-i3-3217U-dual-nic-4-usb-1-com.jpg

Z innych rozwiązań, BananaPi ma parę wieloportowych SBC ale nie
interesowałem się specyfiką portów więc nie wiem, czy to nie są
jakieś protezy.
http://www.banana-pi.org/bpi-products.html

--
Marcin