Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kryptowaluty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kryptowaluty
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 18 May 2021 15:59:58 GMT
Użytkownik  Kviat ...

> W dniu zakupu nie posiadałem takiej maszyny ;)

Ok, ja nie mowie ze sie nie da.
Zastanawiam sie tylko głosno na ile to wiedza a na ile szczescie.

> Dlatego nie kupuje się akcji w trakcie hossy, tylko w trakcie
> bessy.

Gdyby ludzie tak robili to nikt by nigdy nic nie kupił :)))

> A przynajmniej nie te, które wytypowałeś jako inwestycyjne
> na długie okresy. Do zabawy w spekulacje nie przeznacza się
> wszystkich oszczędności i jakbym faktycznie je kupił w 2015 to nie
> ma takiej opcji, że trzymałbym je do dzisiaj. Przy zakupie
> ustawiłbym stop lossa na np. -5% od ceny kupna i byłbym w plecy na
> 5%, a nie na kilkadziesiąt. A nawet jakby całkowicie utraciły
> płynność i nie udało się ich w ogóle sprzedać, to trudno. Trzymam
> się też innej zasady, że na zabawy spekulacyjne przeznaczam tyle,
> ile mogę stracić bez palpitacji serca.

Ok, ale inwestowanie dla zabawy to jednak coś innego niz madre
oszczedzanie na przyszłosc.
Bo jezeli planujesz zainwestowac 5% to nadal musisz skads zdobyc
pozostałe 95 potrzebne ci na starosc.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także