Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kryptowaluty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kryptowaluty
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 17 May 2021 22:59:58 GMT
Użytkownik  Kviat ...

> Teraz... hmmm... I tak i nie. Trzeba to robić z głową i wybierać z
> głową. PKNORLEN, zakup 22.07.2020 - dzisiaj +28,07% (w sensie
> wzrost od daty zakupu)
> albo taki STALPROFI, zakup 12.04.2019 - dzisiaj +59,77%
> to tylko dwa przykłady...

:-D
Przyzznaje ze jak sie zna historyczne ceny akcji to łatwiej sie
inwestuje tyle ze do tego potrzebna byłaby maszyna do podrozy w czasie.
Tymczasem jakbys kupił np w okolicach 2015 roku za około 80zł to po 6
latach nadal byłbys w plecy czyli de facto straciłbys kilkadziesiat
procent.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także