Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 19 Mar 2021 20:47:45 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 19 Mar 2021 01:17:38 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <s30qjp$1apm$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :

>No to cieszę się. Dzięki za uświadomienie mnie. Gdybym Ci napisała ile
>jest pamięci w tym komputerze to chyba byś zemdlał.
>Wszystko działa dosyc szybko, ale ten cały fejsbuk często stoi jak osioł
>i nie mam zdrowia czekać aż dalsza część strony sie uruchomi. Często nie
>mogę się nawet wylogować i wchodzę ponownie, loguję sie potem
>wylogowywuję się. Normalnie koszmar.

Ile tego RAM masz? Może dokup więcej, w tej chwili 8GiB to podstawa.

>Jeszcze jeden problem mam, bo w menadżerze zadań ciągle wyskakuje mi
>Usługa ochrony oprogramowania. Ciągle tam zaglądam i ubijam proces. Nie
>można w rejestrze zmienić wartości sppsvc, bo to jest już pożegnanie z
>systemem chociaż Klucz Windows gdzieś tam jest i komunikat, że Windows
>nieaktywowany. Wpisz klucz, ale oczywiście dobry klucz nie pasuje, ani
>jakieś inne i trzeba Windowsa albo przywracać (robię punkty
>przywracania) albo instalować od nowa.Szlag by to wszystko trafił :-(

Nie rozumiem po co z tym walczysz. Zostaw to jak jest, jedyne co osiągniesz, to
komunikat
o pirackim Windows i konieczności aktywacji tej kopii Winddows, nie warto tego
wyłączać,
to nie jest szkodliwe.
Ta usługa nadzoruje licencję na oprogramowanie, w tym pilnuje licencji Windows.

Tego typu rzeczy zawsze wyłączam.