Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 11 Mar 2021 13:50:22 +0100
Dnia Thu, 11 Mar 2021 13:00:43 +0100, heby napisał(a):

>Tfu, racja, wkruk.pl.
Obciążenie typu ciąg impulsów o wys. 20% przy średnim wypełnieniu 10%
obciążenia procka. Nic specjalnego, choć dziwne że statyczna strona
generuje ciągłe obciążenie.

> Obecnie problemem jest konsumpcja pamięci. FB potrafi, jeśli mu dasz
> sposkój na kilkanaście godzin, pożreć cały RAM i wejśc na swap. Sądząc
> po ilości bugów jakie mają w interface dochodzę do wniosków że jednak
> programistów maja miernych i przestali to ogarniać. A tu wystarczy jakiś
> mały, ale periodyczny, wyciek i game over.
No OK, niechby nawet to była prawda choć nigdy nie zauważyłem. Przy
okazji zostawię FB na dobę i sprawdzę. Ale to byłby problem facetów od
FB a nie zbyt małej ilości RAM w kompie :) Dokładać RAM-u bo źle
zrobiona strona jak zostawić na dobę zajmie cały? Nonsens. Dołożysz RAM
to ci zajmie cały po dwóch dobach. O to chodziło? Warto dla tego efektu
wydać stówkę? :)
--
Jacek
-I hate haters-