Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 10 Mar 2021 21:55:19 +0100
Dnia 10 Mar 2021 20:38:04 GMT, Budzik napisał(a):

> U mnie obecnie zajete 95% ramu.

Naprawdę nie wiem czym :) Ja z 4 GB mam do dyspozycji po odliczeniu
grafy 3624 MB. Odpaliłem Firefoxa i parę w nim stron z Facebookiem i
Allegro. Dodatkowo uruchomione Skype, Evolution,  i parę innych
drobniejszych aplikacji. BOINC zasuwa na pełny gwizdek (zajętość
wszystkich 4 rdzeni 99%). Obserwuję zajętość RAM od 2,5 h i waha się tak
od 1800 do 2200 MB, wcale nie przyrasta, raz rośnie raz maleje. Strony
przeglądam swobodnie, nic nie przycina na jutubie czy czymś takim.
OS to Mint 20.1, FF 86.00.
Jakbyś podał konfig precyzyjniej, rady mogły by być sensowniejsze. Typ
płyty i OS conajmniej :)
--
Jacek
-I hate haters-