Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwny radiator

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwny radiator
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 4 Mar 2021 20:16:09 +0100
Dnia 04 Mar 2021 18:29:15 GMT, pueblo napisał(a):

> Stawiam że 69mm to jest jednak wysokość intuicyjnie rozumiana, czyli
> prostopadle do CPU.

Tak, masz rację. Uległem złudzeniu perspektywicznemu i lekkiemu
zamieszaniu z wymiarami. Tym niemniej, skoro podstawa ma 95x95 cm to
radiator jest niemal na wcisk do płyty którą mam. Co prawda elektrolity
są tak niskie że mają szansę się zmieścić pod nim, slot pamięci nawet
jak pierwszy zostanie przysłonięty to nie szkodzi ale na tranzystorach
stabilizatorów jest też radiator i tam prawie na pewno będzie kolizja.
Dlatego pytam czy ktoś ma doświadczenia z takim kaloryferkiem.
--
Jacek
-I hate haters-