Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwny radiator

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwny radiator
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 4 Mar 2021 19:16:20 +0100
Dnia 04 Mar 2021 17:28:10 GMT, pueblo napisał(a):

> Sorry wytłumaczcie mi czego ja nie rozumiem. Pod twoim linkiem jest
> sekcja cooler orientation gdzie widać, że może być pionowo i poziomo -
> jak kto woli - ponieważ jest kwadratowy. No chyba że do RAMu masz mniej
> niż te 48mm od środka CPU.

Na aukcji na której jest radiator, podano wymiary prostokątne. Na linku
do Alpine 12 i obrazkach tamże, radiator jest kwadratowy. Coś się nie
zgadza :) Tu i tu jest Alpine 12 tylko na aukcji prostokątny a na
stronie arctica - kwadratowy.
Ale, mniejsza o tą dziwną niekonsekwencję. Na aukcji zamieszczono
zdjęcia na których prostokątny radiator w położeniu pracy ma żeberka
poziomo a obrócić o 90 st się nie da bo koliduje z otoczeniem. I to jest
prawdziwa ciekawostka :)

PS. Ech, chyba fałszywy alarm. Źle zinterpertowałem "głębokość:
69mm, szerokość: 95mm, wysokość: 95mm". Wygląda na to że to też jest
"kwadratowy" radiator, o podstawie 95x95 i można go obrócić o 90 st.
Ciekawe czy ktoś go zastosował? I jeśli tak, do jakiej płyty?
--
Jacek
-I hate haters-