Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwny radiator

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwny radiator
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 04 Mar 2021 18:29:15 GMT
Witaj Jacek Maciejewski, 04 mar 2021 w
news:1wz2lqto3yyvv$.12a2lfbe9kz5q.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

> Na aukcji na której jest radiator, podano wymiary prostokątne. Na
> linku do Alpine 12 i obrazkach tamże, radiator jest kwadratowy. Coś
> się nie zgadza :) Tu i tu jest Alpine 12 tylko na aukcji prostokątny
> a na stronie arctica - kwadratowy.
> Ale, mniejsza o tą dziwną niekonsekwencję. Na aukcji zamieszczono
> zdjęcia na których prostokątny radiator w położeniu pracy ma żeberka
> poziomo a obrócić o 90 st się nie da bo koliduje z otoczeniem. I to
> jest prawdziwa ciekawostka :)

Myślę, że on jest po prostu kwadratowy, tzn. przekrój równoległy do płyty
jest kwadratem 95x95. Nigdy nie wiem, które wymiary w takich przypadkach
są opisywane jako szer. wys. gł. Perspektywa zdjęcia(czy to zdjęcie w
ogóle) jest być może złudna ze względu na żeberka. Zresztą popatrz na
filmik
https://www.youtube.com/watch?v=GAz8YWCVrts

Stawiam że 69mm to jest jednak wysokość intuicyjnie rozumiana, czyli
prostopadle do CPU.