Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać t

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Sat, 27 Feb 2021 14:05:58 +0100
"Andrzej P. Wozniak"
tylko to, co ujawniasz. Nie podałeś ani wersji Minta, ani wersji Firefoksa

Wersję Firefoxa podałem FF 85 w poprzedniej wiadomości, ale jak zwykle czytamy od niechcenia.
Mint najnowszy v 20.1 XFCE.
Jesteś niestety smutnym ewentementem grupowym. Wiedzę owszem dużą masz w tematach PC, systemów, ale traktujesz ludzi z góry. Czy możesz trochę obniżyć lot? Przypominasz mi pożal się rządzących, nadludzie, wy reszta ludu jesteście nikim... Jak nie chcesz pomóc to nie odpowiadaj. Ale przecież Pana Andrzej P. Wozniaka zmuszono do odpowiedzi, bo mu lufę do głowy ktoś przystawił i odpowiada roszczeniowo od niechcenia. Inni jak pomogą to bez pretensji do pytającego, a że inni często nie mają takiej wiedzy, to pozostaje czekać aż łaskawie Wielki Pan Andrzej P. Wozniak w swojej łaskawości raczy odpowiedzieć. Jest tu kilka takich osób których nigdy nie odebrałem, że łaskę wielką robią że pomogą i chwała im wiela za ich normalną postawę, jak coś więcej wiedzą to pomogą, ale u wielkiego Pana Andrzeja P. Wozniaka to obraza majestatu bo go na siłę wywołano do tablicy, a nie podano od razu wszystkiego czego Wielki Pan wymagał od swoich podwładnych. Dopiero pytający zauważa, że nie podał faktycznie wszystkich kluczowych rzeczy i za chwilę stara się uzupełnić brakujące wejściowe dane pomocne przy szukaniu rozwiązania. Twoją postawę w większości odbieram jako "znowu zawraca głupek czymś dupę". I te szumne odwoływanie się do rtfm przypomina mi powoływanie się pewnej grupy na olkową konstytucję. Problemy które napotykam staram się w miarę swoich możliwości opisać dokładnie, jak czegoś zapomniałem to chętnie dopiszę w kolejnej wiadomości więc nie wyjeżdzaj mi tu ze szklaną kulą. Czy nie można normalnie prowadzić dialogu? I dalej szumne NTG, taaa zapewne napiszę na 200 innych pustych grup zapewne ktoś tam odpisze... Nie bądź bardziej papieski niż sam papież, dopisz jeszcze że działasz zgodnie z literą prawa. Szkoda, że nie możesz być normalnym, przystępny człowiekiem, tylko musisz pokazać kim to nie jesteś.