Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać t

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Wed, 17 Feb 2021 13:24:47 +0100
"solar"
Albo naprawili, albo... W każdym razie u mnie na Win10 x64 i FF jest normalnie. Mogę wybrać swoją GeForce RTX 20 Series.

Nic nie naprawiali.
Po wybraniu typ produktu: GeForce
Co byśmy sobie nie wbrali w Seria produktu, to i tak błyskawicznie samo wróci na jedyną słuszną pozycję:

GeFroce RTX 30 Series (Notebooks)

Jest tam do tej całej pożal się nvidii jakiś działający mail aby można było do gimbazy-admina napisać 2 zdania aby ten bubel poprawił?
Jak na korpo przystało maila się tam nie dokopałem.
Tylko jakiś korporacyjny szablon dla firm
https://info.nvidia.com/request-contact-uk.html