Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać t

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Thu, 25 Feb 2021 16:07:12 +0100
"Andrzej P. Wozniak" <news:602d5c2a$0$521$65785112@news.neostrada.pl
I co, nie umiesz obsługiwać nawigacji z klawiatury? U mnie działa.

Twoja myśl po rozwinięciu to coś w stylu: "U mnie działa to jak u ciebie nie działa to znaczy, żeś
głupek i problem rozwiązany".

Jeśli upierasz się przy Windows XP

Czepiając się "złego" XP, to według twojej ideologii linux mint odpalony w wersji live to też gówno, bo tam dokładnie to samo się dzieje na wskazanej stronie i nijak na dedykowanym Firefox v 85 nie idzie dokonać trwałego wyboru w okienkach z rozwijanej listy, bo błyskawicznie znów wracamy do GeFroce RTX 30 jakby wszystkie wybory wisiały na sprężynie, która za chwilę wraca do jedynego słusznego wyboru. Co potwierdza, że problem jest szerszy a nie, bo masz zły system.