Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zrobic obraz zdalnego dysku?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zrobic obraz zdalnego dysku?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sat, 2 Jan 2021 21:52:31 +0100
Przez SSH i przez WinDCP nie widać usuniętego udziału, a dla porównania na bliźniaczym urządzeniu są linki (a nie mogę znaleźć "prawdziwego katalogu) do 'Public':
/shares/Public
/tmp/smb_share/Public
/internalhd/root/Public

Tak, jest port USB 2.0 na podpięcie zewnętrznego dysku (podobnie jak cały HDD podpięty wewnętrznie przez interfejs USB), więc uświadomiłem sobie, że kopiowanie 1 TB będzie trwało trzy wieki i jeszcze pół.
Przez sieć szło zwykle 8-11 kBps, czyli może zająć... 11 dni :-o
No ale się da skoro na bliźniaczym urządzeniu jakoś zapełniłem 2 TB ;-)
Czy po wydaniu poleceń dd można będzie się od tego routera odłączyć z SSH, a
kopiowanie na USB nadal będzie trwało?

-----
zakladam ze przez ssh nie widac tych plikow tam gdzie powinny być?
Mozesz uzyc dd aby zrobic dokladna kopie sektorwą dysku, ale prosze bardzo
uwazac co i gdzie sie zapisuje.
Czy to urzadzenie posiada port usb ?
Moze podlacz tam dysk i na niego zrob obraz uzywajac dd.