Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Sat, 16 Jan 2021 23:41:53 +0100
W dniu 2021-01-16 o 22:02, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
Może się tym zajmę, może to jakieś ustawienia buforowania

Sprawdzałem wszystkie ustawiania. Czasem działało a czasem NIE BO NIE

Na jakiej MB Ci działa i jakim systemie?

A co to znaczy? Nie rozumiem.
Może chodziło o:
Przy SSD szybciej odpali się system, USB jest bezużyteczne?

Chodzi o to że podpięcie po sata zwykłymi kablami i wyłączanie komputera będzie szybsze niż czekanie aż łaskawie odepnie system.

Wiem... Trzeba zamykać aplikacje ale jak się ma ważne dane to prawidłowe odpięcie dysku warte każdych pieniędzy.
Ja w domu chciałem robić backupy po e-sata. bo szybciej.

Ale nie mogłem temu połączeniu ZAUFAĆ

Syfiastość producentów wypisujących bzdury o swoich produktach jest
przeogromna, masa
bredni, a najważniejszych informacji brak.

Dokładnie i tyczy się to też e-sata ;-)

A w usb 3.0 coś się poprawiło? Masz doświadczenia?