Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 16 Jan 2021 21:02:00 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 Jan 2021 20:56:15 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <s0h60g15fa2b6s3mb7nfqbmba26k7nuun8@4ax.com>
 od Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>  :
>Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 Jan 2021 20:47:55 +0100
> doszła do mnie wiadomość  <rtvftc$1rp$1@dont-email.me>
> od heby <heby@poczta.onet.pl>  :

>Też tak mam, ale nie na wszystkich komputerach, dysk długo wisi i po minucie
>znika, w tym
>czasie system nie chce wykryć nowo wpiętego dysku.
>To mi wygląda na problem sysemu operacyjnego, ale nie jestem pewien(może być
>wina
>syfiastego biosu).

No ale to nie blokuje całkowicie funkcji hotswap, tylko czyni korzysztanie z
niej
upierdliwym.
Mam trochę Delli E4300, na jednym funkcja jest natychmiastowa, na innym
faktycznie czekam
2-3 minuty, na Asrock Z97 Extreme6 działa natychmiast, nie chciało mi się tego
analizować.